torsdag 1 januari 2009

skål!

nyår blev skitbra och maten vart kanon.
det var lugnt och alldeles lagom med dricka och folk.
kvällen började i ekholmen hos karolanna med en fin middag.

här är det tappra sällskapet samlat innan förrätten serverades:


och såhär var det precis innan tolvslaget.
hurrahurra.
festen hade flyttat vidare till maria i vasastan och vi tittade på fyrverkerier.





daniel hade frossa och en inflammerad käke så han skjutsade hem alla och jag tror vi var nöjda allihopa efter en ändå rätt lång kväll.

jag hade en ambition att göra dethär till ett inlägg med massa bilder på maten och på oss,men va fan.
orka.
jag måste packa, vi ska hem till skövde tidigt imorron bitti och jag kom nyss hem från bosse där jag,karl och jens och han spelade spel och åt kaka.
så det blir ett oseriöst och lite haspligt inlägg.
nåväl.

Inga kommentarer: