onsdag 7 januari 2009

no more bed for me

jag är skittrött men man får inte lägga sig innan 10 på kvällen har jag hört.
inatt ska jag nog sova på soffan för daniel är skitförkyld och snarkar nätterna igenom.
jag har inte tid att bli förkyld och jag är mycket otrevlig om jag inte får sova ordentligt. så jag tror på att det är en bra lösning.
plus att vi har det alldeles för varmt i lägenheten och just vid soffan finns en fantastisk liten ventil som släpper in lite välsignad kyla.

no more bed for me.

men shit jag ska borsta tänderna snart.
har sett på ett program om Indien och vad fantastiskt det verkar.
men mycket återstår innan vi får åka. man kanske får se denhär tiden fram till resan som en prövning.
imorse var det upp tidigt till bibban, sen möte med handledaren,labb, hemtenteutlämning och c-uppsatsskrivande.
sen lite ärenden att göra på stan, laga ryggsäck, apotek hitta anständiga kläder osv...
pausade vid fem och gick faktiskt och solade. somnade som en stock och vaknade med ett uns besvikelse när det blev kallt och mörkt när rören slocknade.
om nio dagar blir det varmt igen.

nu blir det dusch, tandborstning och sen soffa.

Inga kommentarer: