tisdag 13 januari 2009

försök till sammanfattning

mitt paket från ellos har nu öppnats. brallorna är på men en aning förstora.
vet inte om jag ska behålla dom, dom är mycket svalare än dom andra som jag köpte på rean,men fasen, jag hade ju tänkt ha dom när jag kom hem med, men om dom är inte helt 100%
däremot älskar jag dom nya sandalerna, men dom är också lite,lite för stora.
undrar om jag ahr krympt?
men iallafall, det gäller både brallan och sandalen, ska jag byta storlek kommer jag inte hinna få dom innan jag åker. what to do?

här är skorna iallafall.




och dethär sysslar jag med just nu. försöker packa samtidigt som jag tvättar.
problemet är ju att det är grejer i tvätten som ska ner i ryggsäcken, svårt att få en överblick.
men dethär är medicindelen:



om man ska bli sjuk så ska man bli det i sällskap med mej.
I have it all.
(som om det inte finns nåra mediciner i indien..)


och såhär ser ja ut i detta nu.
trött, kissnödig och ont i huvet.



b-uppsatsen med designen är klar och jag har börjar kolla på den som vi ska opponera på. känns rätt seriös och rätt bra. lite pill bara. tror det mesta kan ordna sej imorron.
hoppas det, jag behöver sova - har oroat mej så mycket för allt de senaste dagarna så jag har inte sovit mer än ett par timmar varje natt.
det gynnar inte i längden för jag blir så himla gråtmild.

nåväl.
nu ska tvätten snart hängas och ryggsäcken ska fyllas.
först bara lite letande efter saker som jag har lagt på bra ställen.

Inga kommentarer: