måndag 5 januari 2009

brallprobs

jag måste ha ett par brallor med mej till indien som är svala som shorts,men som går neranför knät.
det finns typ inte att köpa här.
dethär är det närmsta jag kunde hitta, jag tycker att dom är jävligt snygga men kanske inte optimala med tanke på att jag kommer svettas floder (nu är klockan 2 på natten där och 23 grader varmt med en luftfuktighet på 62% - bådar inte så gott)
när man har jonna-lår med sig kommer det garanterat bli skavsår på insidan av låren och denhär brallan gynnar nog inte då.





näst bäst är denhär.
vad tror ni om den?kanske passar bättre?




den är ju oxå fin.
och gjord av linne.

2 kommentarer:

Valle sa...

nummer två ser helt klart skönare ut. Snygga också om de sitter bra. Men finns det inte vanliga highwater byxor i sport eller friluftsbutiker?

en fis i rymden sa...

jag beställde faktiskt dom sent igårkväll.
jo det finns ju finbrallor,men dom är ju så jädra dyra,domhär kostade 250 spänn så det kändes mer humant för den lilla plånboken.
får se hur dom sitter bara, känns som ett par byxor som bara passa på skinny people.
men nästa vecka vet vi :D