torsdag 24 september 2009

Vad man kan göra med en ensam torsdagskväll

Packa nästan alla kläder man har kvar efter sin garderobsrensning och stoppa dom i en (helst) blå IKEA kasse. Släpa ut till hissen och hoppas på att man inte tappar massa pinsamma trosor på vägen.
Vänta på hissen medans någon som flyttar försöker få ut en soffa.
Ta hissen till 2:an.




Försöka att inte ta bort sitt tvättpass när man egentligen skall öppna dörren.
Vem lägger dom knapparna brevid varann egentligen. Korkat.




Tajma helst väl (då Idol är på tv och msn är igång) så att maskinerna iallafall är klara när man kommer ner. För en gångs skull satte jag alarmet på mobilen, annars kommer jag antingen 5 minuter för tidigt eller så missar jag det helt.





Sen är det bara att hänga den eländiga kalla och blöta tvätten och vänta i två timmar tills den är torr.





Så roligt har jag idag.
Daniel sitter på bussen till Linköping, men jag jobbar (självklart) imorgon så jag får åka då istället. Det är någon slags 40-årig bröllopsdags tillställning hos Daniels föräldrar på lördag. Och jag HAR INGEN ANING OM VAD JAG SKA HA PÅ MIG!!!
Ingenting passar riktigt. Vill ha en klänning, men jag har bara sommarklänningar.

Annars har vi haft utbildning i dagarna två på jobbet. Och igår hade vi teambuilding (mitt lag vann självklart) som var svinkul! Idag jämförde vi blåmärken, rivsår och träningsvärk. I love sammarbetsgrejer!! Särskillt när man taggar upp varandra så man blir helt galen tillslut. Vi var helt genomsvettiga när vi skulle äta finmiddagen på kvällen sen. Fantastiskt roligt. Jag älskar mina jobbarkompisar!!

Avslutade kvällen med tre pepsis på kåren när alla andra drack öl och vin. Redig för en gångs skull ( eller så var det för att jag hade kroppen full av värktabletter för cellgrejen, men ändå)

Dethär kanske var dagens mest ovesäntliga information för er stackare som läser dethär, men jag har inte så mycket mer att erbjuda. Sorry.

Inga kommentarer: