onsdag 9 september 2009

Neggig.

Här är det fint.



Mölndal. Men det var ett tag sen man bodde där...
Känns som ett annat liv nästan.

Idag har jag jobbat igen.
Ingen häpnadsväckande som har hänt idag mer än att jag är svinigt trött. Chefen undrade om jag var vaken imorse under morgonsamlingen. Nästan.
En dag kvar, sen är det ledig en dag innan helgpassen kör igång.
Mitt nya liv ser visst ut såhär. Jobb, sova, mat, jobb.
Tackade nej till fint umgänge ikväll på Voda och jag är lite ledsen för det, men jag orkar verkligen inte.
Miss neg.

Jag ska bli lite mindre neggig snart. Ska bara sova lite först...

2 kommentarer:

malin sa...

usch vad segt det verkar. en det kommer bli bättre, för nån gång kommer de släppa på anställningsstoppet och då kommer du få ett jobb med lite mer humana tider. Och så kommer du bli mindre trött när du kommit in i jobbet mer. Man är ju alltid helt sjukligt trött de första veckorna när man börjat nytt jobb.

en fis i rymden sa...

Hurra. Men nu verkar det som att tröttheten var av sjukan lite iallafall. Hoppas jag.