tisdag 8 september 2009

Sängsängsäng.

...sovasovasova.
Det är så ledsamt att behöva gå och lägga sig så tidigt.
Det enda jag har hunnit göra idag är att jobba, duscha och sjunga i kören.
Det sista är iofs vansinnigt kul, särskilt nu när vi är ett helt gäng kompisar som liksom "gratis-ses" varje tisdag.
Ingenting gör en så lycklig som att bara ta i för allt man är värld och bara sjunga lycka.

Men nu är jag trött, så trött.
Imorse gick jag upp en timme för tidigt. Min mobil ställde om sig på nåt vis när jag förde över bilder igår. På nåt underligt vis. Jäkla skit liksom.
Jag hann upp, sminka mig, koka ägg, klä på mig och börja med frukosten innan jag insåg att det var lite väl mörkt ute för att klockan skulle vara sex.
Och märkligt att köksklockan visade på fem.
Efter kontroll av återstående två klockor insåg jag att den enda som gick fel var min egen och det var bara att se sig besegrad och gå å lägga sig igen.
Och gå upp 45 minuter senare och ganska mycket tröttare.

Nu ska jag äta lite fil är hungrig igen (kommer inte bli ett dugg kul att väga sig på torsdag, kommer ha gått upp en hel del efter denhär veckan)
Sen ska jag borsta tänderna och gå och lägga mig på spikmattan. Som Daniel by the way har upptäckt. När jag kom hem från jobbet var ryggen fortfarande helt hållig på honom. Haha.

Godnatt med er.

Inga kommentarer: