fredag 18 september 2009

Smälltjock

Idag har vart en riktigt lugn dag. Började med att sova nästan 11 timmar, upp och duscha och sen kom Emma och åt lunch (jag gjorde fruktsallad till efterätt) och drack te.
Så himla trevligt med spontanbesök.

Sen kom Daniel hem från praktiken och vi hasade på promenad i solen och det var varmt! Sen drog jag ner på stan och letade efter skor. Hittade ju ett par jättefina i Göteborg men dom finns inte här i stan. Här finns visst ingenting annat heller. Köpte dock två par vantar, strumpbyxer, jeansleggings och en knallrosa tröja så jag ska väl inte klaga ändå, men jag skulle verkligen vilja ha domdär skorna..

Nu är vi nyss hemkommna från Thaihouse och jag är så mätt så jag tror jag spricker. Gah - att man aldrig kan äta med måtta! Känns som jag vart på smällen och gick upp flera kilo på en gång. Och så mår jag lite illa. Dåligt.
Jobb imorron, söndag och måndag. Ingen rast och ingen ro.
Men nästa helg är vi i Linköping! Ska bli skitkul!!

Inga kommentarer: