måndag 14 september 2009

Spikmattan

Lugn dag igen. Har städat och gått på kortpromenad i Boulogner.
Kollat på nåt barnmorskeprogram och gråtit.
Det är vackert alltså. Med livet.

Tog en långdusch och en långfrukost. Ska försöka ta tag i dethär med maten igen, det har inte gått nåt vidare på sista två veckorna och jag har gått upp igen. Jäkla skit. Men så när jag räknade efter och skrev upp vad jag åt igår tillexempel så blir det inte så jäkla konstigt. Man bara faller dit liksom när man inte tänker efter.
Det är svårt. Men nu jäklar. Nu ska jag ta hand om mig igen och inte äta massa skräp. Det är så lätt att det blir fel när man är trött och stressad hela tiden.
Bra att vara sjuk så man får lugna ner sig lite.

På tal om nervarvning.
Jag älskar min spikmatta!



Ni for ursäkta den dåliga bildkvalitén men det beror på den jädra mobilkameran som vanligt. Jag får då aldrig tummen ur och lämnar in mina andra kameror.


Nå såhär skönt är det iallafall:



Jag somnar nästan varje gång.
I LOVE IT!

Och efteråt ser ryggen lika hålig ut som månen.
Svårt att fota...



Men ni ser lite iallafall.



och så har jag tagit mig i kragen och köpt tågbiljetter till Karolanna i Kalmar!
Hurra, det ska bli så sjukt mysigt!
Fredag till måndag - värsta lyxen!

Nu ska jag snart ta min snoriga näsa och sätta mig på cykeln för att handla nåt man kan göra kvällsmat av. Ska bara sitta här liiite till...

Inga kommentarer: