torsdag 3 september 2009

Tidigt

Oh herregu. Jag har vart ute och sprungit.
Alldeles för tidigt egentligen, jag hade gärna legat och sovit fortfarande.
Igår vart det sent, så sent. Jag kunde inte släppa so you think you can dance finalen. Mitt favoritprogram by all times.

Igår var jag ute och sprang med Emma på militärområdet. Herregud, min kondition är då inte på topp kan jag säga.
Och nu skulle hon springa igen och då måste ju jag göra det med (härliga tvångstankar) Så sagt och gjort. Och nu sitter jag här och eftersvettas fortfarande, trots dusch, äggmacka och smoothie. Väntar på att kaffet ska svalna.

Snart ska jag ner till stan och leta efter födelsedagspresent till brorsan och Filip som vi ska hälsa på i helgen. Båda två har allt och jag har inga ideér över huvud taget. Och så är det detdär med tidspress.
Vi drar ju imorron och jag jobbar ikväll och imorgon på dagen. Lyckat. Kanske borde packa nån slags väska också.
Men jag ska luncha på stan med Emma, Henke och Josefine så jag känner inte riktigt att jag hinner med allt.
Kasst.
Plus att jag funderar lite på om jag ska köpa dendär kappan som jag hittade när vi var på stan i söndags...
Den är fin och sitter bra, men frågan är hur fin den är liksom.



Det är ju som det alltid har varit och kommer att vara. Köper jag den så kommer jag hitta nåt bättre senare i höst och om jag inte köper den så kommer jag gå jacklös resten av vintern.

Bäst att torka håret, på med mascaran och komma igång lite.
Alanis Morisette dundrar ut högtalarna, jag hade glömt hur bra hon är. Tack spotify som påminde mig!

2 kommentarer:

Maria Löffe sa...

jackan är ju hur snygg som helst!ja tycker du ska ha den!=)

en fis i rymden sa...

oj, men det är svårt. Massa pengar :S