måndag 7 september 2009

Helgen.
Fredagen tillbringades på Filips surprise-25-års-kalas och höll på att ge honom en hjärtinfarkt eller nåt.
Men sjukt lyckat och han misstänkte ingenting. Hängde där ett par timmar och pratade med Anna om Indien och massa iphone (och ja - matrealisten i mig vill verkligen ha en).
Sen hem till brorsan och firade hans födelsedag. Långfrukost med hemlagrad ost och espresso från hans nya bryggare han fick av oss - sjuukt gott.
Tog en tur på motorcyklarna som dom hade köpt. Eller tur och tur. Vi satt på dom och gasade.






Var på fika turne på lördagen och avslutade den på heaven 23 med öl och räkmacka.
Eller ska man säga att utekvällen började där?





Daniel åkte hem och jag mötte upp Malin och vi hängde på Bryggeriet tills det vart alldeles för kallt och tills vi insåg att ölen var för dyr. Så vi slutade i vanlig ordning på andra långgatan.
Jag tappade bort mitt busskort och hittade det inte förrän vi hade letat igenom hela pubben och tvingat alla att lyfta på fötterna och gå före i toakön om det skulle vart där inte.
Vart det var?
I BH:n. Givetvis. Vem lägger inte saker där liksom?

Träffade Anders som var med på Irland lite på måfå. Denhär stan asså. Vad är oddsen? Vi har träffat Adam massa gånger men inte Anders. KUL!
Mycket kul iallafall.

Söndagen vart lite bakfull, men trevlig. Frukost med Suss, fika med Camilla och sen en tur på stan med Malin. Köpte en skjorta och lite örhängen. Och en väska. Och nästan ett par skor, men när jag väl hade bestämt mig för att köpa dom så hade affären stängt. Det är ju märkligt.
Dom får ni se nån annan dag.

2 kommentarer:

malleballe sa...

Oj, det blev visst lite shopping för dig ändå=) Tack så mycket för helgen, det behövde jag verkligen. Gött att få prata av sig ibland med ett stearinljus! Kom tillbaka snart! kramen

en fis i rymden sa...

åh, tack det samma!!
Det var verkligen jättehärligt"

Det vart lite panikshopping innan det stängde, lyckades få med mig skjortan, örhängen och armband. Sörjer dock skorna. Fast de var nog för dyra :C