söndag 20 september 2009

New day

Jag gick lös på Skövdes affärer i fredags. Jag var ju på jakt efter ett par skor, men hittade bara annat, i vanlig ordning.
Men herregud vilka sköna kläder det finns.
Jag är fast i leggingsträsket.
Jeansleggings alltså! I love it!





Jag var länge väldigt tveksam till detta fjortisplagg, men så fort jag fick dom på mig - gah! Enormt bekvämt och ser nästan ut som riktiga jeans.
Plus att dom bara kostade en hunka! Helt klart ett plus när man lever kvar i att inte ha några pengar.



Jag kan ju köpa grejer nu, men det känns liksom inte helt rätt. Jag borde spara lite så vi kan köpa dendär eländiga lägenheten...Vi ska ju till banken på tisdag och få en dom. Lån eller inte lån liksom.
Känns stort och vuxet.
Och läskigt.

Nu ska jag ta mig samman och cykla till jobbet. Hurra.
Hoppas det är lugnt ikväll!

Inga kommentarer: