måndag 21 september 2009

Flickan som lekte med elden

Vart spontanbio i lördags. Har bara glömt berätta det.
Vi skulle egentligen till Willys men så var det så sjukt mycket folk utanför bion (vilket det typ aldrig är här eftersom det bara går 15 veckor gamla filmer) så vi gick in för att kolla vad det var frågan om.
Denhär var på tapeten:





Fördelen med att bo i en liten stad är att det typ alltid finns platser över.
Denhär gånger fick vi iochförsig de sista återbudsbiljetterna, men ändå. Mitten av mitten is the shit!
Och rätt bra film - givetvis inte som boken, men det går ju inte att jämföra riktigt. Underhållande var det sannerligen och hela bion hoppade högt flera gånger (och jag blundade mig igenom kanske en femtedel av filmen) Sällan att jag gillar svenska filmer men jag gör ett undantag för denna.
Se den om ni har chansen.

Sen är jag lite deppig för en av mina favoritbloggar har stängts, saknar den redan.
Dagens i-landsproblem.
Mitt andra problem för dagen är att jag hade bestämt att jag skulle springa idag för jag hade bestämt att jag var tillräckligt frisk för det, men imorse när jag vaknade insåg jag väl att jag inte är det. Fortfarande hostig och snorig.
Kasst!
Funderar på att rensa i garderoben istället men det är alltid så ledsamt att göra sig av med kläder som egentligen inte är nåt fel på men som man bara tröttnat på.
Så är det att vara bortskämd och bo i västvärlden.

Inga kommentarer: