söndag 31 maj 2009

klantröv

Ikväll när jag och min karl grillade frös jag om fötterna (som vanligt)
Jag invigde mina sandaler och tycker om dom så mycket så jag inte ville ta av dom och sätta på mej nåt klokt, tillexempel strumpor och "riktiga" skor.
Nåväl. Jag skulle värma mej. Lite för nära tydligen.
Och vips hade jag en brännblåsa under foten. Lyckat.
Om en vecka ska det vandras flera mil på den foten...uäh, att det alltid ska gå snett med något.

Kvällen har tillbringats med att torka mat, tvätta, stryka och hänga tvätt, grillat, tvättat fönster och fixat lite på balkongen.
här är ett försök till kort på vår torkning...det gick sådär bra att ta kort på.



Men det kanske kommer ett mer vettigt kort framöver. Vi får se.

Jag borde givetvis suttit med näsan i en bok eller uppsats, men det gick bara inte.
Så länge det är såhär fint väder är det omöjligt att koncentrera sig. Det GÅR bara inte.

Imorgon går vi upp med vår c-uppsats.
Det är som då det gäller.
Önska mej lycka till, jag kommer vara ett nervvrak imorronbitti.

Inga kommentarer: