måndag 25 maj 2009

stackars ringen

här är jag idag.
mycket bilder blir det, men jag hittade denhär gamla tröjan och tyckte nog att den var värd att prova.
vad tycks, den kan man väl använda lite nu på våren?
har lite svårt för gult och trekvartsärm, men va fan.
jag beställde tröjan för 100 år sen och orkade inte skicka tillbaka den...



iallafall, anledningen till att jag skriver igen är att jag måste beklaga mej över att jag har tappat min ring.
den är bara borta. jag tror jag har tappat den nånstans i kulverten under KSS.
jäkla skit.
har haft den sen jag fyllde 13 och jag kommer sakna den.
här får ni en halvdålig bild på stackars ringen.

uääh :C

2 kommentarer:

malin sa...

Stackars du som tappat din ring! Den är ju lixom en del av dig!
Men du, tröjan var kalasfin! Tycker du inte om den så adopterar jag gärna=)

en fis i rymden sa...

ja, uäh, jag är lite ledsen faktiskt, även om det bara är materiellt. men den kanske dyker upp igen :S

tack för tröjkomplimangen, vart lite osäker på den. men du kanske får ärva den en vacker dag :D

kramkram