tisdag 26 maj 2009

ångest

jag har en smula ångest över att jag måste få vg på mitt praktikarbete.
jag kommer få vg från avdelningen, det är jag nästan helt säker på. men det är ju bara det att man måste skriva bra också. jag är ju såå trött på att skriva seriösa uppsatser.
puh.
och jag vet inte hur jag ska hinna.

snart ska jag cykla ut till KSS och ha ett seminarie för förra kursen, lämna in uppsats och reflektioner och hoppas på att få ett bra betyg. sen är det seminarie för denna kursen på torsdag. där emellan är det ju praktik på heltid och en uppsats som ska vara inne på fredag vid lunchtid. det betyder att den måste mailas in på torsdag förmiddag eftersom jag går kväll då.
kul.
sen fick vi arbetena som vi ska opponera på igårkväll. det är ju inte heller nåt man gör över dagen, det tar ju tid att granska.
jäkla skit.
jag vill ju på fest på lördag, men jag vet inte hur jag ska hinna.
vi går upp med vår uppsats på måndag och opponerar på tisdag.
gah.
helvetesvecka som ligger framför mej.
och ändå sitterjag här och skriver.

och torkar köttfärs. den borde vara klar snart.
ta mej till fjälls.

1 kommentar:

Mats sa...

Livet är en fest! Coachen säger oceaner av tid men fokusera! Först din inlämning sen opponering är opponeringen svag se till att få börja för då har dom andra inget att jämföra med och kommer tycka den är ok. Belöna med lite fest men kör elva elva regeln. Håll ut!
Kram Mats