fredag 8 maj 2009

bostadsletande

jag och daniel letar lägenhet.
här är en vi båda har fasnat för.
en som vi skulle kunna ha råd med, men bara om den inte stiger massa i pris (vilket den självklart kommer göra)



den är hur fin som helst!
om man vill se fler bilder kan man gå in här och kolla: http://www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/417610

jag VILL HA den.
jag blev plötsligt sjukligt matrealistisk.
tur att vi ska ut och paddla imorron så jag får tillbaka min kontakt med den riktiga världen.

4 kommentarer:

Mats sa...

Läcker och i rätt stad

en fis i rymden sa...

precis. och den har en as-schysst planlösning!
jag (eller båda två) vill ha nått som inte är så "fyrkantigt"...men vi behöver inte köpa förrän till hösten egentligen, och vi har inte heller tittat på den. men jag är kär iallafall :S

hur är det med dej förresten, det var länge sen jag hörde från dej...började vänja mej vid kommentarerna och vart lite orolilg när dom slutade komma :C
hoppas allt är bra.

Mats sa...

Ops det var inte meningen att sluta kommentera jag följer bloggen slaviskt. Det har varit mycket på jobbet under våren så det är kanske därför det inte blivit ngt. Det var nära med kommentar på inlägget om fiffis dag men kunde inte rikigt med.Kan väl lungt säga att det var lite förmycket information för oss som inte får vara med och leka med fiffi :).

Annars är det bra nu när sommaren och ljuset kommit. Jag var nere på Valborg och kollade Cortegen det var kul!

en fis i rymden sa...

haha, jag lovar att inte vara såå vulgår igen :p

okej, har det lugnat ner sig på jobbet nu då? det är aldrig bra att jobba för mycket!

åh, cortegen funderar jag på varje år, men sen blir det itne av av nån underlig anledning. det är dåligt...men nästa år, om vi bor där så borde det ju vara möjligt att släpa sig dit!