fredag 1 maj 2009

inte min dag

idag har det inte vart min dag, jag skulle byta min telefon idag.
den funkar inte som den ska alls, men givetvis - jag har tappat bort kvittot och måste åka till gbg om jag ska kunna lämna in den.
tack.
sen skulle jag ju jobba idag. det vart skitstressigt för vi var och köpte en riktig grill och glömde bort att vi var tvungna att laga mat.
lagade snabbt som attan, men det vart inte gott, sen cyklade jag skitfort mot KSS.
så fort att jag var svettig och var tvungen att ta av tröjan. la den i cykelkorgen och fortsatte hetsa. väl framme insåg jag att jag hade glömt sandalerna. sen skulle jag lägga i tröjan i ryggsäcken.
men då var den borta.
tack. tappade den påvägen tydligen.
när jag ändå höll på tappade jag mitt äpple i asfalten så det vart alldeles brunt och mjöligt. uääh!
till råga på allt kändes det hela kvällen som om jag inte kunde nånting. jag kommer inte ihåg läkemedelsnamn och vågade inte ge en spruta. massa saker än nya och jag kände mej som en idiot större delen av kvällen. tur bara att det inte var så många patienter.
men ja - det bästa var ju att jag fick lingonvecka 1.5 vecka för tidigt och fick värsta mensfläcken mitt fram på brallan.
tack.
bra för då kommer ju alla komma ihåg mej - kolla där - där är hon med brallan.
hurra!
hoppas det går bättre imorron.
wish me luck!

Inga kommentarer: