måndag 4 maj 2009

och just det!

jag har ju tagit MRSA prover på vårdcentralen.
man får som inte ha det om man ska jobba inom vården.
och idag fick jag svaret.
hurra - jag är grön!
göttmos.

firade med att boka om min slingtid och ett stycke träningspass.
jag såg verkligen fram mot dethär passet, det är riktigt kul, men ledaren var ju självklart sjuk och istället var det samma tjej som igår = samma trötta muskler som får jobba.
det sög lite.
plus att hon inte har speciellt bra musik. det gör så himla mycket.
suck.

och imorron missar jag boxen som jag och emma skulle gå på. jobbar varannan kväll, varannan dag denna veckan.sluta 22, cykla hem, hinna sova innan man börjar 7 nästaa morgon igen. kul!
men jag ska väl inte klaga för jag är ledig i helgen, vilket betyder att vi kan paddla - ska bli så himla skönt att komma ut lite.
nu ska jag borsta tänderna och sen blir det sängen.



gonatt

Inga kommentarer: