måndag 25 maj 2009

äntligen

idag är jag ledig.
jag har tagit mej ur min mundering, men med nöd och näppe.



nu gör jag ingenting.
det behövs verkligen när man jobbat sju dagar i rad.jag orkade inte jobba min sista natt så jag bytte till 17-01 passet. det var okej, men sjukt jobbigt iallafall.
i förrgår när jag cyklade till praktiken öppnade sig himlen. och då menar jag verkligen öppnade den sig.
hade kanske 1 km kvar, 2 på sin höjd och jag kunde verkligen vrida ur alla kläder.
fyfan.
håret var blött halva natten och när jag skulle cykla hem på morronen var allt fortfarande blött.
slutade att jag cyklade hem i landstingets ur-tjusiga skjorta. tur att det är för tidigt för normala människor att vara vakna vid den tiden.

nu har jag precis ätit frukost och ska nog ta mig upp på taket och sola lite.
det är ju inte varje dag man har lyxen att göra det liksom.
borde plugga (som alltid) men det får bli efter lunch.
ska laga lax och torsksoppa som lyxlunch, ska bli svingott!


har slarvat med mat och träning som bara den sista veckan, men nu får jag skärpa mej.
köpte nya shorts förra veckan och jag vill ju kunna ha dom liksom.
och jag fick köpa dom i en storlek mindre, det kändes ju hur bra som helst. ska inte sumpa det nu.
så det så.

träning ikväll.

Inga kommentarer: