måndag 1 juni 2009

hurrahurra




Vi fick VG på c-uppsatsen, jag kan knappt tro att det är sant!!!
Vi ska bara ändra lite språkliga fel, sen skicka in det igen.
Det är ju helt sjukt.
Och opponeringen gick rätt bra den med, kunde försvara det mesta och var förhoppningsvis inte för taskiga i våra motargument.

Nu ska jag gå på två opponeringar i eftermiddag och sen blir det granskning av arbetet som vi ska opponera på imorron och sen är denhär kursen klar.
Gud vad det känns skönt.
Sen ska jag skriva klart praktikarbetet och maila in det och sen är det EXAMEN!

2 kommentarer:

malin sa...

Jag trodde väl att du skulle få ett VG, hade det på känn=) Grattis och pöss!

en fis i rymden sa...

jag är så stolt, det är nästan som om uppsatsen är min bäbis :D

hur går det med din uppgift då? blir den klar?
kramkram