söndag 28 juni 2009

nu är det sommar

Idag är det verkligen, verkligen sommar.



Efter jobbet åkte jag med moa, philip och hans kompis till simsjön och solade och badade. ( Det är inte simsjön på bilden utan den är från västkusten. Jag har ju spräckt displayerna på mina kameror så det är dåligt med fotande nuförtiden)
Det var iallafall hur gott som helst!
Mysigt att bara slappa och försöka glömma jobbet en liten stund.
Och BADA! Premiärdoppet i Skövde ever!

Väl hemma och byta om och sen till Willys och handla.
Luften är ljummen och det luktar slaget gräs. Jag nyser en del i vanlig ordning, men den kombinerade doften är oslagbar.
Kastas tillbaka till alla läger man vart på genom åren. Vänner, kärlek och daggvått gräs påvägen hem från nätter som varat för evigt.



Det är fantastiskt med minnen. Och jag saknar den tiden.
Mycket.

Inga kommentarer: