tisdag 2 juni 2009

ett hurra till

Idag opponerade vi på en annan c-uppsats.
"hade man kunnat fått VG på opponeringen hade ni fått det"
Tack!
Det kändes så jävla gott att äntligen vara klar med det.

Nu har jag arbetet kvar i sista placeringen på praktiken.
Igår när jag nästan trodde att jag var klar insåg jag att jag hade missat att det skulle vara en egen del med diskussion, jag hade vävt in den hela arbetet.
Jävla skit.
Men jag tror inte det är helt fel, Emma hade gjort det och fått VG iallafall, finns som inga klara diriktiv för hur man ska göra exakt
Så jag vet inte.
Gör om och gör rätt eller chansa och kanske "bara" få ett G?

Skit också, att det ska vara så svårt.
Imorgon blir det iallafall slutbedömning på praktiken, sen är den med klar.
Det börjar dra ihop sig.

Inga kommentarer: