tisdag 16 juni 2009

examensdagen

Jag är färdig sjuksköterska.
Det är vansinnigt och roligt och läskigt och allting på en gång.
Eftersom det vart så hetsigt med fjällresan får ni se lite bilder nu, sådär en vecka senare.

efter att ha suttit still i kyrkan jättejättelänge fick man äntligen vara sigsjälv igen.



Och HURRA vad jag är bra!!
( Jag skrek hurra och kolla på blicken jag får av tanten )



Sen kom domhär pärlorna!
Som jag har saknat alla mina fina vänner!
I love you allihop!



Drack lite bål medan vi väntade på försenade folk som kom i tåg och bilar.
Var lite trevligt, men sen blev jag sådär superstressad igen. Tänkte det medans jag lockade håret " klarar jag inte ta examen och ha ett litet kalas så kommer jag aldrig klara av att gifta mej"
Jag vet inte hur det ska gå då den dagen är nära. Jag kommer explodera.

Men detr gick ju bra tillslut och jag hade hur roligt som helst!



Tack alla som kom och tack för finfina presenter!
Det var den finaste examen jag haft. Nästan som att fylla år. Fast bättre.


Inga kommentarer: