onsdag 23 april 2008

två dagar

idag skiner solen igen. eller nästan lite som vanligt. det är läskigt hur fort det ska gå när man börjar ta saker för givet.
pluggade på förmiddagen i bibban, men på eftermiddagen fick jag nog och la mej i boulogner på en filt. våren asså - I love it!
sen kom anton och sara och hur trevligt det än var kände jag mej som världens sämsta kompis som bara ville vara ifred när jag för en gångs skull pluggade...
nu är det bara två dagar kvar att plugga på och jag bryr mej inte riktigt.
jag pluggar mindre och mindre på kurserna, det kan ju inte vara bra?
det sjuka är att jag klarar dom nuförtiden ändå(eller tja - inte matten, men den gills inte)

jag är fortfarande hostig och snuvig men funderar på att springa lite iallafall. jag borde ju veta om det är farligt, men jag vet faktiskt inte.
ont i halsen ska man ju inte ha, men där stannar sjuksköterskeskillsen.
och detdär göteborgsvarvet pockar på uppmärksamhet hela tiden.
suck.

och min tånagel är lös igen - jag vet inte vad jag ska göra med den - det är så jäkla äckligt.
kanske ett I- landsproblem men iallafall.
buhu.

Inga kommentarer: