torsdag 24 april 2008

en gnutta


ful bild, men den bjuder jag på.

det är litelite bättre nu.
jag har pluggat och legat i solen ett par timmar.
nu är jag trött och har ont i huvet och lyssnar på ted gärdestad.
fina grejer.
jag ska straxt gå till stan och främja mitt nässprays beroende för dom sista slantarna.
längtar så sjukt tills imorron när det äntligen kommer lite pengar. det har vart ont om dom på sista tiden.

jag vill klippa mej eller typ göra slingor eller nåt, jag är så eländes trött på håret.
men det om nåt är ju dyrt.
vara extra fattig vs. fin i håret.
hmm.

jag undrar lite vart min karl och alla mina kompisar är.
dom skulle kunna få ta med mej och äta en glass i solen.
men alla sitter i bibban eller är i göteborg, duktiga som dom är.
jag får dras med min dåliga karaktär själv.
suck.

Inga kommentarer: