tisdag 22 april 2008

dublin

igårkväll hasade jag hem till anton och skulle spela kubb med dom irländska tjejerna som är här.
grejen var bara att dom inte kom förrän halv åtta och det vart svinkallt ute :C
men dom köpte pizza och vi satt och snackade hela kvällen.
kul att känna att engelskan inte har förtvinat bort helt och hållet.
dom va så jäkla roliga.
om pluggandet går som det ska så blir det kåren på onsdag och tjöta lite mer med dom.
kul!
jag är aspepp på att dra till dublin igen.
om pengarna räcker kanske man skulle ta en tripp dit och hälsa på anton när han åker dit. eller sofia kanske. hon åker ju nästa termin.

fan ju mer jag tänker på det - detsto närmre kommer indien. jag börjar nog fatta att vi faktiskt ska dit.
gäller bara att göra ett bra intryck på rektorn som kommer i maj.
långt svallande hår och långärmade kläder är det som gäller då, det ska han tydligen gilla.


nåväl.
nu ska jag ta på mej en kjol och borsta tänderna - sen blir det skolan.

Inga kommentarer: