måndag 14 april 2008

lite låg

jag vet inte riktigt vad som är fel, men jag känner mej så låg.
i eftermiddags efter skolan vart jag arg för världens alla orättvisor.
jag tänkte ta det lugnt för jag är fortfarande trött sen damsittningen och springningen i lördags, men jag bara vart argare och argare s¨det fanns inte en chans att vara kvar hemma.
va och körde spinning och tog i för kung och fosterland. fick astmakänningar igen.
det gjorde mej ännu argare för jag fattar inte varför jag får det - det har inte vart såhär på jättelänge.
jag tycker folk har för hård ton och blir ledsen för minsta lilla. jag vill inte va känslig och deppig, men sista tiden känns som jag har gråtit en hel årsförbrukning tårar.
det är inget kul alls.

jag önskar jag hade det lättare för mej och jag önskar att jag tyckte skolan var lätt.
matten hänger som ett enormt moln över mej och jag fattar inte alls mycket. på lördag är det tenta och i nuläget finns det inte en chans i världen att det kommer gå.
att få 100% rätt finns inte i min världsbild :C

jag vill bara kravla ner i sängen och dra täcket över huvet och ligga där tills livet är bättre

Inga kommentarer: