lördag 12 april 2008

jävla idioti

loppet sög.
massa snö,blåst och kallt.
hörlurar som åkte ur öronen. håll efter 1.5 km.
tre astmaattacker under de tre sista kilometrarna.
fett kul!
har en stor blåsa i hålfoten, ont i inflammationen och mitt cp knä.
när jag väl gått i mål (sist självklart) hällde en av vatten från tält taket och vart hamnade det?
jo - självklart ner i min jacka.
i bilen påvägen hem fick jag veta att jag hade fått medalj om jag bara hade vart anmäld till detta loppet, inte alla tre. (det är typ bäst av tre vinner) det hade ju inte gjort så mycket om jag hade kunnat vara med på dom andra loppen. nu är det bara det att vi har tenta det första och pappa fyller år det andra. fint och fan så meningslöst.
ja - jag är jävligt nöjd med min dag hittills.

nu ska jag bara försöka hinna sova igen alla timmar jag inte sov inatt, köpa strumpbyxor, försöka äta något, föna och locka håret, sminka mej och gå till evelina.
på två timmar.

ja - hurra - jävlahelvetescpfuckingbajs dag.

Inga kommentarer: