fredag 25 april 2008

fredag

igår vare finaste dagen
eller på kvällen iallafall.
var ute och sprang och såg den finaste solnedgången på länge.
skövde är trots allt rätt fint ändå.



här är utsikten från skrapan. missar den fina rosa himlen,men iallafall.
det är rätt fint iallafall.

nu ska jag gå till skolan och plugga det sista innan tentan imorron, det känns som nåt slags ljus i tunneln. jag kan inte förstå riktigt varför man har två tentor i samma kurs två helger i rad. det suger. man har inte riktitg ork att plugga till båda.

vid två ska jag träffa frida och kolla in grejer som vi ska göra när josefina och christian kommer nästa helg. kanoter vs. vandring.
det blir nog kanon. om solen skiner fortfarande kanske det blir en glass också. och den fina vita tröjan som jag hittade igår. yey - jag älskar när pengarna har kommit efter en fattig månad!!

ikväll ska jag och daniel fira med hemmagjord pizza och en öl.
(kanske borde göra det efter tentan men jag gillar tvärt om.)

Inga kommentarer: