lördag 19 april 2008

crazy dog

jag var nyss ute och nöjescyklade.
ute på landet. det var alldeles fint och fridfullt tills en hund började skälla.
jag förbannade den lite men cyklade vidare. den sprang utmed staketet efter mej och skällde ännu högre.
jag förbannade den och ägarna lite mer för jag tycker att hundar ska vara snälla och mysiga och inte skrämma främlingar.
sen kom hunden ut från gården och började jaga mej!
dumma dumma hund!
bet mej i brallan, så jag först inte kom loss. herre gud tänkte jag - den kommer äta upp mej.
jag trampade jättefort och hunden var crazy.
sen sprang den runt på andra sidan och bet fast i andra benet så byxbenet gick sönder!
idiot tänkte jag och stannade och sa åt den å hålla käften.
den vart lite paff och då tog jag tillfället i akt och cyklade iväg aasfort.

men shit.
håll galna hundar i styr för guds skull!

Inga kommentarer: