onsdag 2 april 2008

gräddhyllan

ibland är jag så nöjd att jag har en pappa som kan fixa saker åt mej när det behövs.
han fixar med försäkringar och lånar mej pengar ibland när det krisar (typ på sommarn)
idag fick jag numret till en läkare i göteborg så nu är det klart att jag får komma och kolla upp min fot.
både röntga och snacka med en ortoped. jag fick välja tid och dag alldeles som jag ville. detta har jag hört att det kallas att höra till gräddhyllan. jag tror inte jag har så mycket emot det just nu.
i vanliga fall hade jag tyckt att det var jobbigt att gå före köer och sånt, men inte nu. jag har bråttom att få veta vad som är fel och jag har ont.
så det så.
så nu ska jag ignorera den del av mej som tycker att det är dåligt och ignorera att jag tror att andra tycker att det är fel och bara vara nöjd att för en gångs skull vara grädde.

just nu är ändå hela världen gjord av grädde - indien,vänner och världens finaste pojk
(och göteborg på tisdag).

Inga kommentarer: