torsdag 10 april 2008

borde


jag spenderade dagen i göteborg häromdagen. träffade hon däruppe. glömmer hur kul man kan ha.
jag länktar till sommaren, det kommer bli bra.
idag borde jag läsa matte hela,hela dagen. det blev bara halvdag igår - var tvungen att springa en runda och sen på kvällen var det international dinner med alla utbytesstudenter och nåra svenskar. 24 länder var representrerade och vi var defenitivt inte flest personer från sverige...
massa konstig mat och nåt gav mej eksem. men det avr det värt.
indiernas mat var kanon ( inte lika stark som förra gången ) och vi fick se en fin sång och fina kläder. det kan nog bli bra där.
jo,just ja. min tre kilometers runda visade sej vara fem. et känns ju rätt bra att få det förklarat varför jag sprang så långsamt.haha. ibland undrar jag om järncellerna samarbetar nåt däruppe...

Inga kommentarer: