fredag 23 september 2011

Vad man kan göra en regnig dag.

Igår var jag ledig och jag hade en fixdag. Jag önskade mig regn och fick det lite i spridda skurar.
Här är en av dom:




Men iallafall så försökte jag lista ut vad jag skulle packa med mig på resan. Provade hela garderoben typ 5 gånger. Hittade alldeles för mycket som ville följa med, packade och packade om en miljon gånger.
Gick en promenad och våndades lite till, tog bort lite och la till lite annat.

Sen ringde Joel och frågade om han fick komma hit. Klart han fick. Vi åt kanelbullar och drack te och pratade om viktiga saker. Himla fint allstå. Jag gillar honom.

Sen gjorde jag inte mer. En helt okej regnig dag.

Eller jo. Jag fixade fåtöljen.
Väldigt ful innan.




 Inte riktigt lika ful efter:



Men sen gjorde jag inte så mycket mer. Spanade lite på internet och tittade på 100% bonde.
Fin dag.


Inga kommentarer: