onsdag 7 september 2011

Dagens i-landsproblem

Nyss hemkommen från yogan. Jag har liksom ett litet konstigt problem där. Man ska ju sitta med benen i kors och det är jag inte så himla haj på. Sitta som en dagisunge - ja. Sitta skräddare - nej.
Det går bara inte, ena benet hamnar liksom mycket högre upp hur jag än gör.
Kolla bara:


Det är helkonstigt och har kommit på äldre dar. Så var det inte förr.
Här får ni en till bild där det syns ännu mer. Jag är ju helt sne!
Jag vill ju vara som alla andra duktiga yogamänniskor....vad gör jag nu. Tusen timmar stretch?




Och mitt nästa i- landsproblem är att det är så fantastiskt tråkigt med köpstopp. Jag går och suktar efter fina koftor, svarta pumps och snygga jeans men jag får ju inte. Att det skulle vara så sjukt tråkigt att inte handla, det trodde jag aldrig.
(Men jag behövde verkligen ett ljus nu när det är mörkt ute. Jag hade nog dött om jag inte hade fått köpa det. Åtminståne lite.)
Så det står på hallbyrån och luktar gott




Nu ska jag äta upp mina kvällsmackor och ge tv:n en chans för en gångs skull.

Inga kommentarer: