tisdag 20 september 2011

Nya och gamla laster

Idag måste jag ha gått 30 000 steg. Minst. Jag har ont i hälarna för att jag är så trött.
Alltså har det vart rätt mycket att göra på jobbet. Det bästa av allt var att jag och Nathalie gick på utbildning om nåt nytt medicinsystem som ska införas med automatiska ihop-plockare (typ). Eller jag tror det iallfall, jag tror jag snittade en powernap var 10:e sekund.
Fyfasen vad kasst det är att ha utbildningar sista timmen innan man går hem. Gravtimmen.

Nåväl. Jag tog mitt trötta pick o pack o cyklade hem. Dog lite i soffan innan jag bestämde att jag skulle gå på bodypumpen. Det var ett tag sen, har känt som en förkylning hängt och flåsat mig i nacken senaste tiden men eftersom inget händer så bestämde jag att det var dags igen.
Det var nytt program = döden jobbigt.
Men vad kul det är! Blir så himla peppad varje gång jag kommer dit!

Sen gick jag förbi konsum för att handla mat tills imorgon. Och naturgodis.
Jäklar vad gott det är. Jag har blivit helt hooked på wasabiärtor, hade liksom glömt hur gott det var men nu är begäret tillbaka. Inte bra.






Men nu sitter jag här nyduschad, lagom trött och lagom sockerhög.
Ny spotify playlist. Julmusik.
Alltså, som jag älskar julmusik, det är nog inte normalt.
Jag brukar inte få börja lyssna på det förrän i oktober ( av hänsyn till mannen i hushållet) men nu är han inte hemma och jag kommer ju faktiskt att bli snuvad på pre- julpeppandet i år så jag tyckte lite att det var lika bra att sätta igång redan nu!
Och visst känns livet lite lättare efter ett par julsånger och ett par tända ljus.

Inga kommentarer: