tisdag 27 september 2011

att fortsätta med hejdåandet

Såhär var jag klädd idag när jag skulle på hejdå-jag-far-på-semester-afterwork med mitt jobb:



Vi gick till  manana i majorna. Nästan alla kom dit, nån föll bort och nån föll dit som vanligt.


På manana är det mörkt men mysigt och det spelades lite jazz kvällen till ära. Vi sambeställde mat och delade broderligt och systerligt på allt. Det är sjukt gott och jag fick verkligen anstränga mig för att inte äta så mycket som sist ( när jag fick nåt slags gallproblem och fick sitta upp hela natten för att inte kräkas)


Tillochmed Sara (som inte jobbar på jobbet längre) kom och jag fick en sangria av henne i iväg-rese-present. Av Susanne och Linus fick jag ett Fia med Knuff.
Sen fick jag förstås ungefär 22 kramar. Det var nästan det finaste.
Jag tror jag har världens finaste jobbarkompisar.



Det var allt nu.
Imorgon ska vi handla allt vi saknar. Vad det nu kan vara.

Inga kommentarer: