måndag 5 september 2011

Dagens lunch

Alltså, jag är så himla trött.
Jag vet inte vad som hände, sov genom oväsendet på gården och vaknade halv elva. Herregu, jag minns inte när jag sov så länge sist. Men sen har jag inte kunnat vakna.
Ont huvudet och seg som tusan.
Skulle gått på bodypump vid lunch men då låg jag fortfarande på köksoffan och orkade inte röra mig ut fläcken. Drack te och läste tidningen.
Sen hasade jag till soffan i vardagsrummet och låg här i ett par timmar till innan jag tvingade mig till affären. Kylen ekar tom och inget ätbart i närheten...köpte en burk köttsoppa och två mackor och dessa små goa grejer.
Tanken var att de skulle vara efterätt men jag har kanske redan satt i mig dom. Märkligt.
Och nu är jag inte hungrig längre.


 
Annars roar jag mig med att vänta på att det ska sluta regna innan jag ska träffa Karolanna på stan.
Och att läsa om massa sevärdheter på internet. Daniel har fått för sig att vi bara måste ta en sväng till Kambodja också "Vi är ju ändå nästan där".

2 kommentarer:

Att vara någons fru sa...

Tror att du behöver vila lite :)

en fis i rymden sa...

jo,det har du nog verkligen rätt i!!
Har faktiskt tagit det lugnt hela veckan i väntan på att krafterna ska återkomma. Men nu är dom tillbaks :D