tisdag 27 oktober 2009

Svinis?

Jag är råförkyld.
Såhär ser vårt badrumsskåp ut och jag utnyttjar det till fullo



Tog svininfluensevaccinet igår. Det gjorde ont och jag blev hängig.
Och sen tvärförkyld.
Det bästa med att vara förkyld är att min kropp har nån omvänd funktion som gör att den inte alls vill samarbeta med sömnen under nätterna.
Helst av allt vill den inte sova alls, det är märkligt. Jag var vaken skitmycket inatt, snöt mig, kissade, snöt mig, tog nässpray, snöt mig lite till, hämtade en kudde till osv.osv.
SKIT!




Jag vill inte vara hemma denhär månaden också, fick lönespecet igår och det var ju inte precis muntert efter att ha vart sjuk och fått ta ledigt för begravningen och det..Det är ju mycket om man jämför med studiebidraget men inte för hur mycket man har slitit.Crap.

Och tillråga på allt är min underklädeslåda tom på trosor.





Alltså tvättar jag nu. Livet kan inte bli mycket bättre.
Lite bättre blir det nog när jag får på mig nåt under brallorna...

Inga kommentarer: