torsdag 29 oktober 2009

köksdrömmar

Vi vill ju göra om köket i vår lägenhet så småningom.
Och vi är väl ganska överens om stil. Just nu iallafall. Jag är väldigt vacklande i vad jag tycker är snyggt och inte, men det beror på så mycket annat också.
Dethär är riktigt snyggt tillsammans med trägolvet:



Sen får vi väl se hur det går att plocka fram golvet. Gud, alltså jag längtar så jag kan dö.
Firade med att köpa en glass och två kokböcker idag. Hurra!
Har ringt om jobb, men inte fått tag på chefen. Får se om det är bättre lycka imorgon.
På lägenhetsbesiktningen kom det fram att det är fukt under mattan i badrummet. Skit. Skulle kosta 10 000 att byta en snutt matta. Hurra.
Ringde mäklarn, mäklarn ringde säljarn och dom betalar det. Skönt.
Det går bra nu Vi är inne i ett flow.
Gu, jag skriver helt osammanhängande. Men klockan är mycket och jag är
helt slut. Nu är det 4 dagars jobb innan en ledig dag och då ska vi gå på Winnerbäck!

Varför är det inget bra på tv på torsdagar?

Inga kommentarer: