tisdag 20 oktober 2009

Glöggpremiär

Ikväll efter kören drog jag och Emma hem hit och hade glöggpremiär!
Mycket mycket trevligt.
Årsglöggarna som vi hade lagrat sen förra året öppnades och tre flaskor dracks upp och både Emma och Dannyboy blev rödrosiga om sina små kinder medans jag var mesig (som vanligt) och kokade bort min alkohol. Not my cup of tea.
Vi har lyssnat på julmusik hela kvällen och jag älskart!

Annars budar vi på med lägenheten. Det är frustrerande att idioten inte ger upp och ger oss lägenheten, den är ju vår ju!
Man blir ju helknäpp och har möblerat klart redan nu liksom Kollar på kök och allt.
Herregud, jag (vi) kanske borde tagga ner lite.
Känns som om vi inte kommer få den...

Annars gjorde jag av med lite pengar idag:









Jag måste, bara måste ha nåt vettigt på mig när jag är ute och springer nu när det är blött och kallt. Det håller inte med bomullskläder som blir iskalla på en gång när dom blir blöta.
Så nu blir det löpa av!

Nu ska jag lyssna på en julesång till innan jag går och tvättar av mig sminket och kryper ner i sängen. Jobb tidigt imorron bitti igen.
Längtar så efter att få tillbaka min mobil (som ligger färdig att hämtas i gbg efter reparationen) så jag kan ta lite bilder igen. Eller framförallt väntar jag på att få mina kameror reparerade....
Menmen. Den som väntar på nåt gott kan tydligen inte vänta för länge.
Eller?

Inga kommentarer: