torsdag 15 oktober 2009

bilar och hus

Vi har ju köpt en bil.
Igår hämtade Daniel mig efter jobbet och vi körde till en stor parkeringsplats.
Så jag fick testa att köra. JAG. KÖRDE. BIL.
Hur sjukt är inte det?
Men kul!

Annars var vi på en tripp över förmiddagen till Göteborg igår. Vi var väl där i knappt två timmar...konstigt, men vi hann se en till lägenhet. Hur ska man kunna bestämma sig. Detta är ju hopplöst.

Ledig idag. Eller ledig. Jag måste springa, gå till viktväktarna (har inte vart där på 2 veckor och det har ju inte gått särskilt bra = kommer ha gått upp igen), träffa Frida och sen träffa folk från jobbet.
Borde leta efter ett löpställ för jag har typ inget att ha på mig när jag springer. Det är kasst. I förrgår snodde jag Daniels tajts när han inte såg.
Och så borde vi städa. Men Daniel skriver c-uppsats och jag är "ledig" så det hinns inte.
En annan gång kanske.

Ingen som vet hur mycket det kostar att byta ett badrum eller hur man river upp golv och plockar fram trägolv?

Inga kommentarer: