måndag 12 oktober 2009

Kalmar

I fredags tog jag mina väskor och åkte till Karolanna i Kalmar.
Helt lealös sov jag mig igenom det mesta av tågresan, jag tror knappt att jag vart så trött i hela mitt liv. Möttes av en lika trött tjej. Skönt.
Kändes som vi hade sprungit maratonlopp med känslorna efter begravningen.
Iallafall så gick vi hem och installerade mig innan vi hasade iväg för ostfondue och Idol. Mysigt och gott!

På lördagen satte vi på oss spenderarbyxorna. Eller försökte iallafall, jag köpte mig en klänning och en tröja och nästan ett par assnygga stövlar. Dock liite för små och fanns självklart inte i större. Jag köpte ju ett par förra veckan som är trånga (men sjukt snygga)



Och man kan inte köpa två par för tajta skor. Så det så.

Vi åt riktigt jäkla god mat innan vi plockade fram sangrian. Gravsangria och festsangria. Precis så som det ska vara. Ladda till max innan kåren genom att prova den lilla svarta som dock var lite väl liten för mig!
Mycket dans och Stellan presenterade sin rumpa sisådär 5 gånger under kvällen, fantastiskt roligt!
En tappad scarf och 2 kokta ägg senare låg vi i soffan/sängen och snackade skit till 5 på morgonen, klart roligaste kvällen på länge!

Söndagen spenderades inomhus slappandes och med ett enormt kaloriintag. Frukost som bestod av ostbollar och cocacola och godis. Sen blev det flottpizza innan kvällen avslutades med bio. Idag jagade vi mest tågbiljetter till Skövde och åt långfrulle.
Och nu är jag här och tvätten är klar att hämtas och vikas.
Kulkul!
Tillbaka i vardagen som inget har hänt typ. Jag gillar ju att vara ledig!
Ni får nog se kort på härligheterna imorron.
Nu är det vikning som gäller!

Inga kommentarer: