torsdag 29 oktober 2009

Present

Igår när jag kom hem från jobbet stod en fin påse och väntade på mig innanför dörren.
Daniel hade vart i Göteborg och gjort besoktning på lägenheten och köpt en jättefin bh och trosor till mej!
Jag älskar presenter!




Särskillt när dom är från change och dom passar perfekt. Tack Malin, det är som en uppenbarelse!!


Jag var och vägde mig förut. Jag hade iallafall gått ner de 1.3 kilona som jag hade gått upp till förra veckan, hurra!
Och om jag håller in magen ser jag riktigt smal ut!

2 kommentarer:

malin sa...

wow, det går bra för dig ser jag! Kul! Det går mindre bra för mig vilket är mindre kul såklart... alltid alla dessa undanflykter och ursäkter! Nu har vi bytt plats på skalan igen=) Det är verkligen som att båda vi inte kan vara smala samtidigt=)

en fis i rymden sa...

Alltså, jag drar verkligen in magen på kortet, men det är kul att se hur man ser ut om man göre (typ en dröm att se ut så egentligen) Jag tror vi väger lika (72) för jag har stått still länge nu, gick upp 1.3 kg förra veckan och var helt knäckt över det...måste ta tag i allt igen. Ordentligt.
Ska bli gött att komma till gbg så vi kan ta en och annan löptur tesammans :D