söndag 12 juli 2009

Pims

Åh vad vi hade kul igår.
Jag önskar att vi kunde leka varje dag. Eller nästan iallafall. Då skulle jag bli flera år äldre. Skrattade så jag höll på att dö åt historier och annan skit.
Fan va härliga vänner jag har!!



Jonathan och Henke mitt uppe i en underhållningsakt.

Sen hände det sjukaste på länge! En kille som jag och Karolanna träffade i Turkiet för massa år sen kom och satte sig på bordet brevid!
Han var sjukt obehaglig när vi hade kommit hem och hävdade att han älskade mig och skulle flytta med mig till Göteborg och Åre och allt vad det var. Han skulle ta livet av sig om jag inte blev ihop med honom.
Usch.
Sen var jag svinnervös när jag skulle flytta hit att jag skulle stöta på honom för han bor nånstans här i krokarna.
Men det har jag inte gjort förrän igår. Inte för att han sa nåt, jag försökte undvika hans blick hela tiden. Obehagligt.
Huu. Men vi gick ganska snart och än så länge har jag inte fått några konstiga mail eller mess. Hoppas det håller i sig så.

Nåväl. Här är jag idag.
Jag får helt enkelt fota med mobilen (jag är inte bitter)



Ska dra in till stan nu innan jobbet drar igång igen.

2 kommentarer:

malin sa...

oj, vad skumt att se den läskiga snubben! Vi får nog ringas nån dag och försöka se när jag är ledig som passar dig med, för jag jobbar ganska konstiga dagar framöver. Nu är det dax igen, stägningsdag 3 av fyra... usch jag vill verkligen inte åka dit, jag hatar att stänga!

en fis i rymden sa...

Ja, det var heeeelt sjukt!
Jag har ju inte sett han sen han sov i vår lägenhet i gbg och han var helt fläpp :s

Usch, jobbigt att stänga, du kommer hem mitt i natten väl?
Trivs du annars? Scyssta jobbarkompisar och så?
Vi får verkligen ringas snart.
kramkram