lördag 18 juli 2009

fridag

Ölen igår var jättemysig. Satt på uteserveringen på Voda och bara hängde.
Glömde aldeles av att fota, hade täkt göra det, men det föll mellan ölen liksom.
Fick fyllehicka, köpte korv och Daniel glömde kvar sin finaste nyköpta jacka (som jag vill ha).
Han fick springa tillbaka efter den medans jag och anton fnittrade och hickade (eller han fnittrade och jag hickade.)
Det var helt enkelt en väldigt trevlig kväll.

Morgonen startade med ett glas saft och chips i sängen.
Det var länge sen sist och jag åt kanske en näve chips innan det var nog,kändes bra.
Nu funderar vi på en cykeltur, men i vanlig ordning regnar det när vi är lediga - igår var det givetvis underbart väder hela dagen när jag jobbade och så började det dra in moln över billingen när jag och Karin cyklade hem.
Hade iallafall min prickiga klänning med ett par vita sandaler till. Kände mig som värsta midsommarpinglan - kul att klä upp sig!

Vi ska iallallafall köpa nubb så vi kan fixa det sista med köksön som Daniel investerade i för några veckor sen:



Och jag ska köpa blompinnar till blommorna på balkongen så dom inte går av när det stormar...blir nån jäkla turbulens häruppe ibland så allting flyger omkring. Men hittills har dom överlevt iallafall.




Det är kul med blommor. Jag känner mej riktigt gammal när jag tycker det, men det är skönt att ha lite grönt runt sig när man sitter därute.
Det är kört, jag är snart 25 år men beter mig som 85. Usch.





Nåväl.Ska väl klä mig anständigt så vi kan komma iväg.
Det är sjuukt gott att vara ledig.

Inga kommentarer: