lördag 25 juli 2009

kort och inte så intressant

Idag har jag börjat dagen såhär:




Bok på tak och nästa sol. Helt okej.
Sen ringde Josefina, hur mysigt som helt att prata med henne, jag fattar inte varför vi inte gör det oftare. Gick på promenad under tiden och fick skoskav igen.
Det är fortfarande lite sommar ute så jag hade på mig shorts. Varmt och svettigt trots kortklätt.



Nu väntar jag på att lillebror ska komma hit och fika innan jag drar till jobbet.
Men han är sen som vanligt och nu undrar jag om han hinner hit...

Pratade med Evelina nyss om utlandsresa. Det lockar en del kan jag säga, så nu börjar jakten på en billig resa i september!
Hurra, det ska bli så sjukt skönt med en vecka i värmen!

Okej, inte så givande inlägg, men jag måste plocka undan lite disk så besöket får plats här...

Inga kommentarer: