tisdag 14 juli 2009

klänningen

Ja, shit.
Nu har vi grillat och jag visade min fina klänning för Emma när vi hade grillat klart (och shit vad det var gott! Vi åt hemmagjord potatissallad, glacemarinerad kylling och chilli,tomat cremefraish med en folköl till. Gah - jag är så mätt att jag snart spricker!)

Klänningen iallfall, den ska jag ha när vi går ut och dricker öl på fredag.
Återigen - sorry för kassa bilder, jag måste sikta med kameran framför nyllet med den trasiga displayen. Men ni ser ju klännignen, det är ju huvudsaken.
Ni vet ju hur jag ser ut redan.



Plus att den var på rea. Förra gången jag provade den var den inte hundra men nu klickade det. Och att den kostade 200 pix var ju bara en bonus...Gynnar plånboken!!

Imorron ska jag till ungdomsmottagningen och bli av med mina p-piller och skaffa mimipiller istället.
Hoppas dom funkar bra, m´har ju hört lite blandat om dom...Men hellre det än ingenting alls...

Inga kommentarer: