onsdag 8 juli 2009

mygg och jobb

Jag har vart förvånad över att vi har haft så lite mygg iår.
Dom myggbett jag har fått har egentligen vart från björkskogen i fjällen. Och typ 3 stycken från Linköping.
Men nu såg jag på nyheterna och insåg vart alla mygg är. Dom chillar i Dalarna.
Jag är glad för att slippa.



Skulle åkt och klättrat nu efter jobbet men jag orkar fan inte. Det suger att jobba.
Vi pratade om att åka och äta pizza, men inte ens det orkade vi. Det blev bara kellogs, mjölk och macka. Fasen asså.
Det gynnar ju inte att inte orka nåt. Jobbet är väl rätt kul men asså, får man liksom 20 minuters lunch, eller knappt nån lunch alls, är det inte så kul.
Eller ha hand om cancersjuka och försöka hålla modet uppe. Ibland blir det för tufft.


Totally inte sammanhängande skrivet. Sorry.
Imorron är jag ledig så då kanske jag orkar samla ihop huvudet lite mer.

Inga kommentarer: