tisdag 14 juli 2009

nykelben

Nu mår jag bättre. Halsen slutade göra ont vid lunch ungefär och jag firade med sushi.



Det var gott och jag hoppas att det inte var för onyttigt, det är ju så mycket mer jox i det än när man gört hemma, men jag hoppas på att det var ok.

Men för säkerhets skull peppade jag för en springtur och mötte upp Emma och sprang 2.5:an.
Lite kort men vi gjorde det utan att stanna. Plus att vi pratade hela tiden och då blir det ju lite jobbigare. (undanflykter)
Nästa gång blir det 3.5:an.

Nu ska vi snart grilla så jag borde sätta fart.
Dethär linnet gillar jag. Även om jag är lite ur bild...



Mamma har sytt det av en kjol.
Önskar att jag var lika duktig på sånt. Men det är ju bara såå tråkigt :C

Och en grej som jag la märket till. Man ser mina nyckelben!
Jag har nog inte gjort det på typ 10 år eller nåt. Sjukt nöjd.
Så även om bilden är suddig är jag stolt.




Äntligen en bild som det syns att jag har gått ner lite på!!
HURRA FÖR MIG!!
Nu är det bara resten kvar.
Daniel frågade vad jag ville väga tillslut, när jag är klar.
Jag har ingen aning.
65 kanske? eller 62?
Jag vill ju inte bli för smal heller liksom.
Svårt.
Det är väl bara att vänta och se.
För mer ner ska det bli!!

3 kommentarer:

Valle sa...

62 är för lite om du ska ha muskler. Då kommer det inte finnas något mjukt kvar. Bry dig mindre om kilona och mer om hur du mår. Om du ska bry dig om siffror så är mitt i "normal" BMI att satsa på. Trillar du nedanför det blir det lätt för mycket ner...

en fis i rymden sa...

Jo det är klart.Och muskler är det klart att jag vill ha! Tänker då rakt inte bli en speta!!
65 kankske då? Jag vägde 67 när jag flyttade hemmifrån, men då hade jag fortfarande en hel del mjukdelar att greppa i :p (trots att jag tränade massor)
Ska kolla vad normal-BMI skulle bli!
kramar

en fis i rymden sa...

Jag kollade på några olika sidor för att räkna ut bmi:t och jag hamnar runt 62-63 kilo på dom sidorna. Men jag får väl se. Tror jag ska satsa på 65 eller nåt så länge och se hur det ser ut (om jag kommer så långt)